REENA SIDEK

Rabu, Mac 23, 2011

219 ; BERTAUT SAYANG

Tajuk : Bertaut Sayang
Karya : Nisa Humaira
Terbitan : Fajar Pakeer
Dimiliki Pada : 25/09/2010


Sinopsis :


Benarkah cinta sejati itu terlalu sukar untuk dimiliki? Adakah kasih suci itu mampu untuk dikecapi atau semua itu hanya sekadar angan dan mimpi?
Zarynn Nursofeanna, gadis cantik yang memiliki segalanya. Dia punya rupa dan semua yang diimpikan wanita lain. Namun hatinya terlalu sukar untuk dimiliki. Dia tidak percayakan cinta. Kekecewaannya di masa lalu membuatkan hatinya bagai terlalu keras untuk menerima kehadiran seorang lelaki sehingga dia sanggup untuk membuat temu janji demi temu janji dengan lelaki-lelaki yang ditemuinya dalam ruang sembang.
Kauthar Zaffrin, lelaki yang hanya mengimpikan kehidupan yang sederhana. Cintanya pernah dihancurkan oleh wanita bernama Haifa Jameela, membuatkan hatinya tertutup untuk bercinta lagi. Namun, kehadiran Zarynn mengubah segalanya. Hati yang dulu tertutup kembali terusik. Pun begitu, dia tahu Zarynn tidak mampu untuk dimiliki. Gadis itu terlalu sempurna di matanya. Lantas dia sanggup bertaruh dengan nasib hidupnya.
Bagaimanakah berakhirnya sebuah pencarian? Mungkinkah ada mentari esok yang mampu memberi sinar dan membawa pergi mendung luka semalam? Adakah akan bertaut sayang dalam hati dan jiwa?

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BaRaNgSiApA YaNg MeNgInGiNkAn PeRlInDuNgAn, MaKa ALLAH CuKuP bAgInYa
BaRaNgSiApA YaNg MeNgInGiNkAn TeLaDaN, MaKa RASULULLAH CuKuP bAgInYa
BaRaNgSiApA YaNg MeNgInGiNkAn PeDoMaN, MaKa AL-QURAN CuKuP bAgInYa
BaRaNgSiApA YaNg MeNgInGiNkAn PeRiNgAtAn, MaKa KEMATIAN CuKuP bAgInYa
DaN bArAnGsIaPa TiDaK cUkUp DeNgAN sEmUa, MaKa NERAKA CuKuP bAgInYa