REENA SIDEK

Rabu, Mac 23, 2011

211 ; SELAMAT DATANG CINTA

Tajuk : Selamat Datang Cinta
Karya : Aini Atiera
Terbitan : Fajar Pakeer
Dimiliki Pada : 04/09/2010


Sinopsis :



Ain Mardhiah dan Syed Adib Abrar. Pertemuan mereka membawa kepada ikatan pernikahan yang sah. Bahtera bahagia yang selalu Adib impikan bersama Hanin dahulu akhirnya dicapai bersama Ain. Baginya, Hanin adalah sejarah lalu, manakala Ain adalah masa depannya. Hidupnya kini hanyalah Ain.
Siapa sangka, bahtera bahagia yang dilayari bersama tercalar kerana kehadiran semula Hanin. Kerana wanita itu, Adib dan Ain menderita. Semuanya musnah gara-gara tindakan Hanin.
Ain ~ Semua yang berlaku adalah salah Adib. Lelaki itu tidak berusaha melindungi dirinya. Kerana Adib, dia kehilangan peluang untuk mendukung dan melihat cahaya mata mereka yang pertama.
Adib ~ Tuduhan Ain terlalu berat untuk ditanggung. Bagaimana isteri tercinta tergamak membuat tuduhan yang begitu berbisa sekali?
Bilakah semua ini akan berakhir? Bahagiakah mereka setelah saling menyakiti antara satu sama lain? Akan pergikah cinta yang pernah datang itu? Dan Ain, tegakah membiarkan hati suami terus terluka? Sampaikah hati Adib membiarkan isteri terus dalam tanda tanya atau adakah hanya hati yang bercerita bisa membasuh dan merawat luka dan kecewa?

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BaRaNgSiApA YaNg MeNgInGiNkAn PeRlInDuNgAn, MaKa ALLAH CuKuP bAgInYa
BaRaNgSiApA YaNg MeNgInGiNkAn TeLaDaN, MaKa RASULULLAH CuKuP bAgInYa
BaRaNgSiApA YaNg MeNgInGiNkAn PeDoMaN, MaKa AL-QURAN CuKuP bAgInYa
BaRaNgSiApA YaNg MeNgInGiNkAn PeRiNgAtAn, MaKa KEMATIAN CuKuP bAgInYa
DaN bArAnGsIaPa TiDaK cUkUp DeNgAN sEmUa, MaKa NERAKA CuKuP bAgInYa