REENA SIDEK

Selasa, April 05, 2011

SABTU (02/04/2011)

Pameran buku yang diadakan di Tun Jugah.... 
 6 buah novel yang dibeli pada bulan awal bulan April:
1- Abang Khai Tomboy (Nuraqilah Syuhaida)
2- Pelukan Cinta (Amisha Dania)
3- Rayyan Fantasi (Ramlee Awang Murshid)
4- Kutemui Cinta (Nuraqilah Syuhaida)
5- Seandainya (Rys Areesa)
6- Akan Ku Tunggu (Sania Yasmin) 


Walaupun aku bukan peminat fanatik RAM... Aku tetap memiliki beberapa karya beliau... Antaranya... Bagaikan Puteri, Cinta Sang Ratu, Hijab Sang Pecinta dan Cinta Sufi. Baru2 ini pula aku telah membeli novel Rayyan Fantasi (siap t/tangan & cop). Dan Insya-Allah novel Sutera Bidadari akan aku dimiliki.

Novelis2 yang sempat aku jumpa di Tun Jugah..... antaranya Amisha Dania, Nuraqilah Syuhaidah, Nozi Danisha dll.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BaRaNgSiApA YaNg MeNgInGiNkAn PeRlInDuNgAn, MaKa ALLAH CuKuP bAgInYa
BaRaNgSiApA YaNg MeNgInGiNkAn TeLaDaN, MaKa RASULULLAH CuKuP bAgInYa
BaRaNgSiApA YaNg MeNgInGiNkAn PeDoMaN, MaKa AL-QURAN CuKuP bAgInYa
BaRaNgSiApA YaNg MeNgInGiNkAn PeRiNgAtAn, MaKa KEMATIAN CuKuP bAgInYa
DaN bArAnGsIaPa TiDaK cUkUp DeNgAN sEmUa, MaKa NERAKA CuKuP bAgInYa